luni, 19 martie 2012

Keisho Ohno la Bucuresti

Dragi oameni buni, am fost informata ca ni se pregateste ceva in materie de muzica japoneza. ^_^ Mai jos cateva detalii:

“Maestrul Shamisenului”, Keisho Ohno va concerta pentru prima data in Bucuresti, pe 30 martie la Atelierul de Productie .

Artistul revine in Europa dupa reusita turneului « Kamome Tour » din 2011 desfasurat in tari precum Irlanda, Germania, Franta, Cehia.

Timp de o ora si jumatate, talentatul cantaret de Shamisen promite sa isi poarte spectatorii intr-o lume a exoticei traditii Japoneze, punand in scena un spectacol de muzica si ritm, nemaintalnit pana acum in Romania.

Shamisenul este un instrument traditional japonez, inventat in Okinawa undeva la mijlocul perioadei Edo (secolul 17-19). Este un instrument delicat, compus din trei corzi de matase, a caror acustica este influentata de temperatura ambientala.

“După câteva cuvinte urmate de un minut de tăcere, Keisho Ohno si-a început extraordinarul concert, singur pe scena, alaturi de al său Tsugaru Shamisen.

Un instrument surprinzător de rasunator, caruia Keisho Ohno i-a adăugat cu ajutorul virtuozitatii sale o putere de o expresivitate veritabila.“ (La Nouvelle Republique, March 21, 2011)

In deschiderea concertului, Paul Luculescu Band va oferi o reprezentatie de percutie alternativa, pe ritmuri vibrante si acorduri neconventionale.

Biletele la concertul “Keisho Ohno, Shami Spirit” se gasesc in reteaua magazinelor Diverta din toata tara si online pe myticket.ro (http://myticket.ro/ro/bilete/626/detaliilocatie/keisho-ohno-shami-spirit.html)

http://www.keisho.info/

www.kanzenmusic.com










6 comentarii:

  1. Am fost anul trecut la un eveniment organizat de Ambasada Japoniei si a fost si un recital de muzica traditionala tot la acest instrument, shamisen. M-a fermecat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place sunetul shamisenului, atat in cantecele traditionale, dar si in stiluri neconformiste :)

      Ștergere
  2. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!

    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.

    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodata. Am vizitat un forum aici, pe internet și am văzut un mărturii minunate pe forum, despre faptele bune Doctor Osemu Okpamen. Am Brooklyn Gray din Statele Unite ale Americii. Nu l-am crezut, pentru că n-am mai auzit nimic despre astfel de miracol, înainte. Nici un organism ar fi fost în stare să mă convingă cu privire la aceasta nu până când doctorul a făcut o lucrare minunată pentru mine, care restaurat căsătoria mea de 4 ani, prin obtinerea înapoi soția mea a divorțat în termen de 12 până la 16 ore, cu farmecele la fel cum am citit pe internet. Am fost cu adevărat șocat când soția mea a venit acasă cerând iertare so accepte înapoi. Sunt foarte scurt de cuvinte pentru a arăta aprecierea mea doctorului Osemu Okpamen. Căci lui Dumnezeu a trimis la mine și familia mea pentru restaurarea divină a căsătoriei. Ești în nevoie de nici un ajutor fel? Puteți să-l contactați prin e-mail la Doctorokpamenspelltemple@yahoo.com sau vizitați site-ul său http://www.doctorokpamenspells.com. Apela / text numărul său mobil +1 (914) -517-3229 pentru răspuns urgent.

    RăspundețiȘtergere