vineri, 19 martie 2010

Ghici ciuperca ce (blog) este?

Blogul lui Misaki a trecut in etapa a doua a votarii la Roblogfest, la categoriile Travel si Cultura. Le adresez tuturor celor care ma citesc o plecaciune si un "multumesc" din suflet.

Nici nu stiu bine de ce l-am inscris pe japonezul acesta micut in competitie, nu sunt convinsa ca ar trebui incadrat intr-o singura categorie de mai sus sau intr-una formata de ele doua combinate, dar mi-as dori de la acest concurs sa-mi aduca ce apreciez cel mai mult: oameni care sa-mi lase o bucatica din gandurile lor aici si sa plece cu o bucatica din Japonia ^_^

13 comentarii:

  1. felicitari si la cat mai mare ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, Misaki! Votat din nou Zazuza si Misaki, pacat ca nu a intrat si Iulia in finala.

    RăspundețiȘtergere
  3. te-am votat, de aseara inca :D! bravo bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vulupe: Mersi! Chiar nu le merit, blogul meu e micut si nu ravneste el sa castige, cum am zis, vrea doar sa aduca in sufletul cator mai multi oameni Japonia! :)

    @Lady Io: Lasa ca piticii si Iulia sunt simpatici orice ar face :) Multumesc frumos pentru vot, sper sa-l merit!^_^

    @Zazuza: Mersi mult de tot, eu am vazut tarziu ca trecusem in etapa a doua la travel pt ca nu prea am urmarit ce si cum, am fost emotionata cu intalnirea din Green Tea :D La cultura e jurizat, nu se merge pe baza de vot :)

    @Belle: Multumesc tare mult! ^_^ *bow*

    RăspundețiȘtergere
  5. da, da, am vazut, oricum, mi se pare confuzant rau site-ul ala :))...

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-am votat si eu pe tine, voteaza-ma si tu pe mine (la culinar) -> www.e-Restaurant.ro :)

    Multumesc si ... succesuri ! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. In alta ordine de idei, te astept cu un articol despre restaurantele/barurile/cafenelele/ceainariile etc din japonia (poate ai si ceva poze din exterior/interior), ar fi si mai interesant o paralela cu ce ai gasit pe la noi ...

    E-mailul meu este colaborare@e-restaurant.ro - multumesc anticipat si sper sa fie inceputul unei frumoase colaborari acest prim pas al meu ! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Costin Staicu: Va multumesc pentru vot! Este un subiect interesant cel despre ceainarii/cafenele/baruri/restaurante in Japonia, desi sunt foarte multe lucruri de spus incat nu cred ca ar incapea intr-un singur articol :) Nu stiu daca am mai spus, dar Japonia este, prin excelenta, o tara a serviciilor nemaipomenite. Nu am intalnit calitatea de acolo nicaieri in Europa, dar...sunt un calator aflat abia la inceputul drumului sau, am timp sa verific afirmatia asta prin toata lumea :)

    Va multumesc pentru propunere, ma voi gandi la ea si va voi contacta pentru un raspuns :) O duminca placuta!

    @Hargrave: Multumeeeeeesc! Tu ai fost alaturi de mine de la inceput, ca multi alti oameni a caror sustinere o simt postare de postare. As indrazni sa zic ca nu e nevoie de un vot ca sa simt ca sunt norocoasa :D Take care! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar cine a zis ca trebuie scris tot ce cunosti intr-un singur articol ?!? :P

    Va zambesc la toti ! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Costin Staicu: Zambim si noi inapoi cu zambetul de primavara, de avant, de nou! :)

    RăspundețiȘtergere