vineri, 18 decembrie 2009

Pasi pierduti, drumuri ratacite

Gratie Muzei-chan am aflat ca s-au aprins luminitele de Craciun la Tokyo. Nu-mi trebuie mult pentru a mi se declansa nostalgia. Stiu sigur ca si acum o particica din mine se plimba pe sub copacii aceia cu radacini pe Pamant si trunchiuri extraterestre, se opreste ganditoare in fata unei cafenele cu terasa incalzita si paturi pe Omotesando, uimita ca japonezii savureaza un vin fiert cu scortisoara, se leagana alene pe stradute cu trafic molcom, de mos cu barba, alearga nebuneste pe zebrele din Shibuya, cea mai mare intersectie pedestra din lume. Domnisoara sturlubatica si suratele sale japoneze se amesteca la cumparaturi, toate purtand nestanjenite fuste si ciorapi pana la genunchi, admirandu-se una pe cealalta cu ochi frumosi, dezgoliti de critica sau invidie.

Alergati si voi cu mine?



12 comentarii:

  1. Salut! As dori sa te adaug in lista mea de blogroll daca se poate. Multumesc pentru articolele pe care le scrii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Am alergat și eu cu tine :) Traseul ăsta îmi amintește de unul din circuitele dintr-un joc pe PC cu mașini pe care îl tot ”frecam” acum câțiva ani: NFS Underground.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Fiecare copacel impodobit, un vis...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sanziana: Sigur, Sanziana! :) Si eu multumesc pentru vizita si comment! Multa sanatate si un Craciun linistit :)

    @Cristian-san: Da :)) Si eu mai jucam NFS, seamana nitel. Dar este o plimbare atat de frumoasa, sa fi vazut in realitate ce frumos e! :)

    @Lady Io: Nu-i asa? E superb,chiar ma intrebam cu ce fel de luminite au impodobit copacii, trebuie sa ma uit si eu la pozele mele de anul trecut ca atunci nu prea am dat atentie detaliilor :)) Mersi de vizita si de rabdarea de a viziona videoclipul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am alergat, am alergat! Mulţumim pentru ocazie! Pur şi simplu, de vis!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Svea: Si eu multumesc de rabdare :) Nu ti s-a inrosit nasul de la frig in timp ce alergai, nu? Eu am alergat in plin ianuarie si era un ger cat pe-aci sa cred ca sunt in Romania din nou :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Obisnuiam sa alerg de-a lungul unui rau plin cu pesti mari si colorati. Primavara infloreau ciresii si apareau standuri cu yakisoba. As fi alergat aseara. Era asa de frig... Cel mai bine ma simt cand fac o fapta buna de Craciun. Anul acesta am ales sa contribui la tratamentul unui bolnav de scleroza multipla. Si cel mai mult imi doresc sa gasesc o familie pentru o matza gasita. Cred ca am scris gandindu-ma la mai multe posturi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am alergat și eu, draga mea, cu zâmbet larg pe toată fața, m-am bucurat de atâta feerie și frumusețe. M-ai făcut să visez frumos :) Pupez!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Scrumbie: Of, ce pacat ca am impartit deja, cel putin virtual, toate chestiutele din Japonia. Data viitoate iti rezerv una, pe mine ma bucura, am senzatia ca inca n-am pierdut contactul cu Japonia astfel :)Yakisoba, carpii din helestee...cred ca suntem bolnave de aceeasi boala :)

    @Lia: Ma bucur mult, draga Lia! :)Astfel de vise ma urmaresc pretutindeni, daca ai sti cat de reale par in toiul noptii sau cand ma uit la un film japonez...Eh, ce sa fac, asta e una dintre comorile mele :) Pupez! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru 2010 am alte planuri. Dar in 2011 mi-am propus sa revin in JP :) Abia astept!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Scrumbie: Vin si eu, vin si euuuuu! :)) Eu sunt sigura ca voi mai vedea ciresii infloriti, cel putin o data in viata...si sunt tanara :))

    @Jamilla: Frumos, nu? :)

    RăspundețiȘtergere