luni, 19 aprilie 2010

Sfaturile din Piata Sfatului

Plimbati-va alene, cu pasi mici;
Sorbiti cu nesat cerul albastru-mov, cladirile vesel colorate din jur, panta inverzita a muntelui;
Inspirati aerul proaspat spalat cu detergentul "Primavara cu aroma de flori" si lasati o briza calduta, duminicala sa va mute o suvita din loc;
Alegeti o bancuta al carei lemn s-a incalzit confortabil la soare si asezati-va cu sufletul catre lume;
Plecati genele;
Clipiti ca sa va limpeziti retina imprimata cu alergaturi zglobii de copii si pasi de tango elegant ai cuplurilor ce indura timpul;
 
Multumim buybooks si Kiwi Travel!
Pentru mai multe poze: Misaki's Flickr Photostream

14 comentarii:

  1. Ce rău îmi pare că nu te-am întâlnit! :(
    Dacă citeam la timp că vei fi în Braşov duminica, aş fi strigat lângă fântână: Misakiiiii... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain!
    Mi-a placut tare cum stateau toti insirati,captivati de randurile pe care le citeau.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Arcadia: Si mie imi pare rau! Veneam langa fantana si strigam si eu "Arcadiaaaa" :)) Moment in care lumea din jur s-ar fi uitat cu siguranta dupa o camera de filmat sa vada cine regizeaza pozna :))

    @LumeaMare: Multumesc! A mers binisor pentru prima noastra deplasare, meritul il au "colegii" nostri de Lecturi Urbane Brasov :)

    @Sabina_Y: Si mie mi-a placut :) Cu toate astea cred ca, asezarea fiind in rond, se pierdea un pic din impresia de "multime" care citeste. Poate ne aliniem drepti, cu o carte la chipiu, data viitoare :)) Mersi de vizita! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru blog, pentru extraordinara actiune pentru lectura, pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam asta e Piața Sfatului. Plus colpote din jumătate în jumătate de oră venite din turnul Casei Sfatului.

    RăspundețiȘtergere
  6. @MARUKA: Multumesc frumos! *bow* Actiunea pentru lectura este "copilul" unor oameni mai intelepti si mai dinamici decat mine, eu pur si simplu particip cum pot mai bine :)

    PS. Sper ca bonsaiul pe care l-ai primit (am citit pe blog :)) sa iti aduca multa bucurie, pe langa grijile inerente legate de intretinerea sa :)

    @Andrei: E o piata primitoare unde oamenii se plimba ne-ostentativ, asa am perceput-o eu :) Dar zau daca am auzit clopotele, asa mi se intampla la toate editiile LU, nici nu stiu cand trece timpul intre doua carti impartite cuiva :) Mersi de vizita si felicitari pentru duminica! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi'as dori sa merg si eu la o 'sedinta' de asta de lecturi urbane. Poate intr'un viitor... 8->

    RăspundețiȘtergere
  8. stii? ma uit zi de zi in jurul meu si ... aici oamenii citesc in metrou, citesc in parc la soare ... lumea citeste :) si imi face placere
    foarte buna initiativa voastra ;) la cat mai multe lecturi :O)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Hargrave: E greu pana te urnesti :) Noi nu avem o cultura dezvoltata a implicarii sociale in Romania, cateodata chiar si tinerii gasesc inutil sa faci actiuni de genul LU, ceea ce mi se pare trist, daca nu ai vant si entuziasm la tinerete, atunci cand?! :) Sper sa vii!

    @Fanfan: Multumesc in numele initiatorilor! :) Si in Japonia oamenii citesc mult in metrou, e placut si contribuie la liniste, la o oarecare atmosfera mai relaxata si mai atenta fata de cel de langa tine :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eşti neobosită! Şi-aşa îmi plac oamenii ca tine. Te-mbrăţişez cu drag. Şi-un bravo din toată inima!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Day-dreamer: Ah, as vrea eu sa fiu neobosita! Adevarul este ca sunt oameni in proiectul acesta care au infinit mai multa energie si dedicatie decat mine, eu am nevoie de impulsul lor ca sa ma implic si eu :) Uitandu-ma la ei nu pot sa nu-i admir si sa nu vreau sa-i sustin, desi trebuie cateodata sa trag de mine ca sa nu alunec pe panta comoditatii :))

    Am primit imbratisare nemeritata, e ok daca ma bucur tare de ea totusi? :D Multumesc...pentru tot! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  12. @Virtualkid: ...pe rana oamenilor dornici de lectura? :)

    RăspundețiȘtergere