marți, 3 noiembrie 2009

2 Photos

Sushi tutorial este in pregatire ^_^ Pana il termin, am sa raspund si la doua leapsa primita de la Zazuza si, indirect, de la Sonho. Multumesc ^_^

 

 Daca va imaginati ca este o biata batranica, va inselati!...Este un batranel japonez, care se plimba casual pe strazile din Osaka intr-o zi, ca toate celelalte zile ^_^ Sa nu va imaginati ca lumea facuse roata in jurul sau, nu, nici nu-l bagau in seama. A pozat politicos pentru mine si si-a vazut mai departe de plimbare ^_^ Mi s-a parut funny si trist in acelasi timp...
                                                                       


Miyajima, o insula langa Hiroshima, frumosul sta langa un urat cu bombe atomice pe fata

12 comentarii:

  1. :)
    asteptam tutorialul
    :)
    pentru poza de .."normalitate" a atitudinii generale fata de personaj
    :)
    zi buna si linistita

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ti-a pozat nenea :) Totusi am o intrebare: se plimba... doing what? :|

    RăspundețiȘtergere
  3. @Belle de Jour: Astfel de extreme se intalnesc des in Japonia, ea fiind o societate atat de auto-inhibanta. Oamenii isi vad mai departe de treaba deoarece si ei cunosc bine presiunea care l-a "uzat" pe acest batran si pe multi altii (sinucigasii in fata trenurilor de mare viteza, gothic lolitele, etc)...Cu cat "tipa" mai tare, cu atat restul japonezilor ii ignora mai cu sarg.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Morticia: Pai cred ca s-a bucurat ca l-am observat si ca am vrut sa-i fac poza, altfel nu il chinuiam ^_^ Se plimba...doing nothing. Ca si tinerii imbracati, sa zicem, "neconventional" (eufemistic vorbind) din Harajuku,probabil ca nu voia decat sa fie vazut. Nu mergea la Halloween, nici la vreo petrecere, cred ca pur si simplu masura strazile in lung si-n lat, purtand ceva total outrageous si dand cu tifla, abia la batranete, la regulile alea sufocante ale societatii japoneze. Eu asta cred ^_^

    RăspundețiȘtergere
  5. ce alaturare interesanta... un pic de tristete in ambele fotografii...

    RăspundețiȘtergere
  6. ^_^ Da, numai un pic. A doua, insa, mi-e foarte draga: ca sa ajung acolo am mers toata noaptea cu autobuzul de dormit :P si am ajuns exact la rasarit. In Miyajima era veselie, m-am plimbat intr-o incinta de templu inaltat, ai carui piloni se inundau odata cu fluxul si am urcat pe muntele de pe care am facut poza. Era toamna ca acum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Exista autobuz de dormit?
    Pe mine m-au intristat ambele fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, exista ^_^ Cu scaune cam ca in avion, merge noaptea intre diferite orase ale Japoniei. Fiecarui calator i se dau o patura, papuci de unica folosinta si casti, in schimbul acordului tacit sa ignore sforaiturile :D

    RăspundețiȘtergere
  9. I used to live in Hiroshima. Miyajima is such a beautiful place. I regret never going to the top of the mountain there. I guess I was a bit lazy.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Joshua: May I address you with Joshua? Yeah, Miyajima is beautiful, the photo in the post was taken on a trip there which I consider the best trip ever :D Well, there's always Kyoto and Nara but Miyajima is in my heart :) If I may, you should definitely go up there, the view is amazing and there a cable car to ride.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua, Misaki - san

    Si totusi, nici Japonia nu e o lume de basm... Cu cat citesc mai mult imi dau seama ca de fapt, dupa ce am avut atata libertate ca balcanic, nu cred ca mi-as gasi locul acolo.

    La inceput e extraordinar dar dupa un timp incepi sa te intrebi daca fac anumite lucruri doar din obligatie sau pentru ca asa simt sau aparent santem prietene si in realitate e gata sa dea cu piatra si prima care o ridica...

    Si daca tu esti mai ursuz si mai morocanos de felul tau?

    Nu ti se pare ca tin prea mult la imagine si se gandesc prea mult la ce ar crede lumea despre ei?

    Cititorul.

    RăspundețiȘtergere