sâmbătă, 16 octombrie 2010

Maria Sentes

De curand am citit la Zazuza, EasyPeasy si Lady Io despre micuta Maria Sentes, un copil de 10 luni frumos foc afectat de cancer la coloana vertebrala. Am sa mentionez mai jos toate datele pentru a putea dona pentru tratamentul Mariei. Pe blogul dedicat ei se afla toata documentatia medicala. Mai departe...imi lipsesc cuvintele. Desi nu cunosc pe nimeni din familia Mariei si nu stiu mai nimic despre ea, desi am citit povestea ei pe internet, un mediu virtual si asa-zis rece, sper din toata inima ca Maria sa aiba o viata lunga si fericita.

Conturile sunt deschise la Volksbank Romania
IBAN: RO84VBBU2513SM4642222790 – sucursala SMB – RON
IBAN: RO69VBBU2511BU4642221102 – sucursala Ghencea – EUR swift code VBBUROBU
Titular: Adriana Sentes

2 comentarii:

  1. Sper sa avem si vesti mai bune despre Maria.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lady Io: Si eu sper sincer si mai sper sa o pot ajuta cumva!

    RăspundețiȘtergere